genom eld

Kom hem för ett tag sen! dagen har vart grym. Vi for ju till kalix, och när vi värmde upp såg vi värsta stora spelarna komma. Eller okej, så stora var dom inte. Men vissa!  Men jofan, nog vann vi ;-) 5-3!

och vill ni veta? - dom var 92-93or. och vi 95-94or! Grymt :) pinsamt för dom säger jag bara. domaren såg ut som hitler, helt seriöst. Och han var dålig, jo, att han var.

och ikväll, jo. jag for till skolan kring 11, där var johan adam chrille marcus roffe jabbe linus fredde ed och simon. Sen kom linus jabbe rasmus danne skinnie och sofi. Och sandra marie och typ malin? Jaj, vi bestämde oss för att fara till skolskogen och grilla, å he gjord vi. Och de var mysigt! Vi satt och pratade om typ läskiga saker och sånt, haha. Och då började dom prata om att de va nån psyktant som brukar gå runt sjön vid karlberg, så då for vi dit och gick runt. OCH fyfan så jävla rädd jag var. Gick med linus och roffe på varsin sida! hahah, var grymt rädd. Men sen var jag tvungen å fara heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem. vilket SÖG.


men fick iallafall en bra kväll! ska lägga mig nu, ska till nolia mässan imorgon med mamma och evelina. Vet inte om någon mer skulle med.. lär väl märka.


godnatt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0