fan va najs :P:P:P

vann med 7-0! de satt inte illa!  Men, helvete vilket adhd-lag. jag och en tjej var i luven på varann nåra gånger, men hon gick fan över gränsen. Vi var i närkamp, och jag vann den, och sköt iväg bollen. När hon helt plötsligt kommer bakifrån och knuffar till mig, självklart knuffar jag tillbaka, (inte fan kommer hon undan med det.) sen skrek jag av ilska "VAD FAN VILL DU?!" och på något sätt slog hon till mig i ansiktet, och domaren hörde det och såg de, så han blåste av och vi båda fick utvisning. GREAT! När jag kommer av plan, känner jag hur de rinner blod. ännu greatare. Blödde näsblod, mysigt! Helvete så sur jag var. Visste jag att jag började blöda redan på plan, it fan hade jag tveka att slå tillbaka, fan heller. Så helvetes sur jag blev. 

Och på bussen fick jag höra att jag hade problem med min aggression! japp, av min mamma dessutom. Och hon ba, "du får INTE svära på plan!! istället för att svära, skrik typ.. blomma?"  JÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ eller hur? jävlar vilken respekt dom borde få då.. :):) -.-


Vi vann iallafall, skönt de.
Synd bara att vi it ska möta dom igen, för då jävlar.


Menmen! For till johan då jag kom hem, hann bara vara där ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0