BLOWJOB!!!!!!

tjollahopp, ska börja städa alldeles strax. När jag orkar.. Ska ju till arjeplog idag!!!! wiho. Blir dock ett byte i aborrträsk.. fast jag vet inte ens vars de ärmeeenmen. får väl se vars ja hopp av!

måste på träningen idag också, så jag mest troligtvis får spela på torsdag.. får jag inte det börjar jag helt seriöst gråta.. jag gör fan de. Backen ska jävlat ner! Vi har ju redan mött dom en gång, första serie matchen, och vi vann med 2-0? jag gjorde första seriemålet, de kändes bra i hjärtat!  och de var matchen där jag och dom andra köttade som faaan, fiiifan. Deras tränare sa, när jag sprang in på byte: "MEN NU BYTER HON JU, KOM IGEN NU!" och liknande saker :-) känns bra att jag var ett hot, eheh. Nä,men den matchen var lite cp. Jag sparkade ner en tjej när jag gick förbi henne? haha, men fick inge gula kort! eller jo, 1 men de räknas inte. trorja?


Och justja, angående rubriken.. Ni vet låten Gloria? Med mando diao
jo, jag åkte bil med mamma och låten spelades på radion,

jag: Mamma, sjunger dom blowjob?
mamma: nej, haha. Dom sjunger ju gloria?
jag: men de låter ju som att dom sjunger blowjob.. 


jaajaaa, slänger in en bild sen ska jag börja städa. PISS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0